Autora: Laura Quiroga Pastoriza

Autora: Laura Quiroga Pastoriza

sábado, 9 de abril de 2011

PROXECTO ARTE GALEGA

Aquí vos deixo o Proxecto do obradoiro "Eu son Galego" titulado: "ARTE GALEGA"

• Primeiro cada familia na casa busca distintas pinturas de pintores galegos e deben envialas a escola.

• Co material recopiado as encargadas do obradoiro planifican as distintas actividades que se van realizar no obradoiro cos rapaces/as.
• O final os 3 cadros elixidos para traballar cos nenos son:

o Maruja Mallo. Máscaras. 1950-1955.



o Luis Seoane. Conversa na praia. 1976



o Leandro Lamas. "Voando no vodorrio do ceo da Terrachá"



• Preséntanse os cadros, un por grupo, primeiro deixamos voar a imaxinación dos nenos, que fagan unha choiva de ideas sobre o que a imaxe lle provoque. Recollemos esas impresións por escrito para que quede constancia.

• Pedímoslles que fagan un debuxo a nivel individual do cadro que lles tocou para ver como o reflexa eles.

• Unha vez que temos claro o que eles senten o ver os cadros pasamos a facer unha investigación mais a fondo do material recopiado e enviado a escola polos pais. Con isto pretendemos que os nenos/as vexan a importancia do traballo coa familia e aprenden algo mais sobre a obra e o seu pintor.

• Unha das actividades mais importantes e que os nenos descubran sentimentos e expresións de sentimentos o ver un cadro. Así algún dos sentimentos recollidos poden ser:

o “Máscaras”: ledicia/tristeza; non todo son risas; dos momentos malos tamén podemos aprender; nesta vida temos que sacar o bo e o malo de cada experiencia.

o “Conversa na praia”: conversa, compartir, amizade, convivir, felicidade, tranquilidade, somos iguais, somos distintos, …

o "Voando no vodorrio do ceo da Terrachá": felicidade, ledicia, compartir, amor, cariño,…

• Por último fase un mural cos debuxos feitos polos nenos, unha representación do cadro feito polos nenos empregando distintos materiais e unha imaxe do propio cadro.

Así como a información aprendida tanto sobre o cadro como sobre o pintor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario